sampanya


diyceksiniz ki "neden sampanya? senin ne isin olur sampanyayla sarapla?"
evet isim olmaz, ama sampanyanin arkasinda 'bu sampanyayi neden yapiyoruz, neyle iyi gider, tadi nasildir' falan filan gibi bilgiler olsa fena mi olurdu?
bakin, adamlar sampanyalarinin arkasina yazmislar hepsini...
e oyle olunca n'oooluo?
ben bu isten cakmiyorum diye dusunmuyorum, gidip arkasindaki yazilari okuyup kafama gore bi sarap, bi sampanya alabiliyorum...
aslinda turkiye'dekilerin arkasinda boyle bilgilerin olmadigindan bile emin diiilim.(yani o kadar alakam yok)
ama yokmus gibi gelio sanki.
yoksa sarapcilara, varsa bana kapak olsun diyerek her gun biraz sarabin aslinda yararli oldugunu hatirlatiyor,
saglicakla kalin diyorum.
saglicakla kalin.

3 comments:

quenkathes said...

öyle degüstatör, regülatör falan olcam diye başımıza alkolik olma..

Celebrian Knooktook said...

bi ara vardı bu.. peynir ve kırmızı et, makarna ve bilmemene diye yazardı arkalarında.

Anonymous said...

turkiye'de aslında daha çok şööle bilgilere yer veriolar.. özellikle ucuz şarap söz konusu ise.. mesela kayra'nın cumartesi isimli şarabının arkasında şöle der : "arkadaş ortamlarında, muhabbetle, hırla gürle iyi gider" gibi bişey.. attım tabi hır-gür olayını ama o kadar genel geçer bişeylerden bahsediolar yaaaneee...